2009/10/04

Pohádkové MČR Štafet a Družstev Jičín

Cestu autobusem jsem asi celou prospala. Holek jelo šest což znamená dvě štafety a dvě družstva...stejně jako žákovské.

Centrum bylo v totálně orienťáky přeplněném campu. Místy bylo lehce nepřehledné, ale v konečném výsledku pro nás dost atraktivní. Probíhající úseky jsme narozdíl od něděle mohli sledovat na mnoha místech.

Šla jsem do lesa na první úsek s tím, že nesmím nechat holky čekat moc dlouho. O medaile nám opravdu nešlo, přece jen Lucy byla po dlouhé nemoci a ani já s Jíťou jsme tréninku moc nedaly. Udělala jsem svých pár chybek a řítila jsem se k první divácké. Málem jsem se zapleštila napřed o branku při vběhu, následně o kovovou tyč vedle kontroly (ta tam byla fakt dost debilně, a když se u ní potom ještě tvořily fronty...) a aby toho nebylo málo, tak jsem si za mohutného povzbuzování přítomných málem rozbila tlamu o schody.
Skvělou vychytávkou byla farstovaná divácká. To se mi líbilo akorát někteří v tom stresu nevěnovali moc pozornosti mapě a bloudili shromaždištěm čí probíhali do protivky cílovým koridorem. ten byl naštěstí tak dlouhý, že srážka z někým do protivky už na jeho rychlosti nemohla mnoho změnit.
Všechno správně. Pytlík už mám za sebou a vychutnávám si ten kouzelný oběh celého bazénu. Nikdo do protivky a ani jsem do té vody nezahučela. Je to fajn fajn fajn je to fajn fajnový. Předávám Jíťi v čase 48:33 na 15 (/25) místě s 12 min. ztrátou na štafetu UOL. Napjatě sledujem kdy se na průběhu objeví Janča a posléze i Jíťa. Markéta s Lenkou už v lese nemají co řešit. Jen se dostat zpátky, Janča totiž dobíhá jako poslední. Jíťa si v lese pobyla 52:52 (hezké ne?) a předává Lucce na 18 místě. Ta nakonec dobíhá 19.
Šalát je na nás hodný, a tak, když se vysmějem pár lidem u sběrky za to, jaké Jíťa zachytila momentky, se stěhujem do chatky s dvěma litry kvašené zábavy. Vyhlášení je úžasné. Už jenom proto, že Muroš, Luke a Bingo si doběhli pro zlato.

Večeře na nás čeká v táborové kuchyni. Zaslouženou odměnou po vystáté frontě je výborné kuře z rýží.
Ještě dlouho potom blbnem venku zabalené do vrstev oblečení na kolotoči s 
foťákem. Skáčeme z šutrů či lezem na stromy (ten topol bych chtěla domů)

Ráno po snídani kreslím sobě i Jíťi zlínský znakpřes celý ksicht. Bingo se nám vysměje jen co vylezem z chatky. Ten den vůbec není poslední. Většina z nás se naskládá do busu a přejede na blízké shromaždiště oklikou. Postavíme stan, ale samy zůstanem venku. Je sice oblačno, ale neprší a sem tam vyleze i sluníčko. Některé členy svého družstva donutíme ke spolupráci, jiné ne (obávám se, že to nám pokazilo týmového ducha a proto jsme to tak zmrvili :)
Do lesa vbíhají první úseky. Žáci jsou nadšení když se jim Džoncek vrací za necelé půl hodiny na prvním místě. My jsme byli skromně spokojení s 12 místem. A já byla ráda že si Joergen zlomil ruku a nevybíhám tudíž zase z prvního místa jako loni. To by mě zabilo.
Svoji pozici jsem udržela. Pak už jsem to moc nesledovala. Povzbuzovali jsme všechny co probíhali přes diváckou i dobíhali do cíle a smutně se radovali s PHK, když rozdrtili všechny ostatní (včetně nás) a stali se tak mistry republiky:) Více jsme se ale radovali s naším družstvem mladých veteránů. Muroš si tak skvěle oslavil svoje 41tiny a cesta domů autobusem plným opilých důchodců (nic ve zlém) byla velmi zábavná XD (děkujeme Hance za rozhovor s Lojzíkem i obstarání ostatní zábavy:) A tak jsme, z mezizastávkou u Lidlu v Moravské Třebové (pro džus), dojeli šťastní zpátky domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat