2009/05/01

Prvomájové Noční Mariánské Lázně

Byl první Máj, byl lásky (a Saláta) čas, a potom, co jsem se s holkama rozloučila u Baťovy vily, mi zbývalo jen necelých 15 minut do očekávaného odjezdu na letošní mčr v nočním a jelikož Petr nejni Robert (viz. Velikonoční soustředění), byl na parkovišti na vteřinu přesně, ne-li o chlup dřív.
Mamka ho tedy musela chvilku zdržet (což se jí, díkybohu, povedlo), aby mi neujel a já se tak stihla pohodlně dobalit a naskládat do auta. Ve Fryštáku jsme ještě nabrali, pod pohružkou všeho nejlepšího k narozeninám, vedoucího celé výpravy - Šalátika - a jeli jsme dlouhou cestou necestou směr ML.
I když úmorně dlouhá, přesto byla docela osvěžující a velmi zábavná (ale většina těch gegů je buď zapomenuta nebo zůstala jen mezi osmi očima) a když se k ní přidala ještě zastávka U Rybiček na večeři, nezbylo už nic co vytknout.
Už nevím v kolik jsme doputovali k cíli své cesty, ale byli jsme tam a to vám musí stačit. Kvůli ledovému chladu panujícímu na shromaždišti (jak už to tak u ledových hokejových ploch bývá) jsme se rozhodli zůstat v dokonale vyhřátém autě.
V lese bylo nádherně, jak jen mohu ze svitu své baterky a podle mapy určit, což však nezabránilo mému totálnímu neúspěchu. Již po cestě na start jsem zjistila, že světlomet se gigle a že neudrží v pozici, která by mi dokázala patřičně osvětlit cestu, takže jsem celý závod viděla jen asi půl metru před sebe.
Cestou na první kontrolu přišla první malá chybka. Povedlo se mi vybrat pešinku, která nebyla pěšinkou a po pár desítkách metrů jednoduše zmizela. Naštěstí jsem duchapřítomně nastavila azimut již před tím a ke kontrole jsem se s lehkým spožděním dopracovala. Pak jsem si běžela celkem v klídečku, největší krize měla teprve přijít.
Při výšlapu hustíkem do kopce jsem stočila směr o cca pět stupňů a došla jsem na cestu ke křižovatce. Namapovala jsem a usoudila, že jsem tam, kde jsem měla (a chtěla) být a tudíž kontrola je kousek za křižovatkou. Vyběhla jsem po pěšince a asi 50 metrů od cesty mi došlo, že to není ta správná. Znovu jsem namapovala a chytila směr správný (avšak Radka mě na ní doběhla o nějakých devatenáct minut mám ten dojem)
Ovšem dost mě to rozhodilo, a proto, o pár kontrol dál, u cíle svého závodu, jsem já hlupák starý, hlava děravá zapoměla na oblíbenou poučku "Kontrolovat kódy".
V kolečku byly tři různé objekty a tři kontroly a já bezmyšlenkovitě narazila druhou jež jsem potkala. Bohužel to však byla až ta třetí, jež byla mým terčíkem a tak se mi Aljoša v cíli pořádně vysmál. Ani do auta se mi nechtělo, ale ona vážně byla kosa.
Petrovy se jeho trať povedla o poznání lépe a odvezl si první místo. Šalátik s Kubou na tom nebyli tak špatně jako já, ale ani jeden z nich nedosáhl na stupně vítězů.
Druhý den mě vytáhli ze spacáku za velmi zábavných až sarkastických poznámek až v 11 hodin a když jsem se konečně sbalila a opět se nasoukala do auta, vyrazili jsme kousek nad Mariánky do lesů.
Cestou tam mě přecházel zrak, ale teprve na místě jsem byla opravdu okouzlena, ale to byste museli vidět. Zatímco si kluci odbíhali své tratě, já jsem si užívala slunce na dokonale zelené měkoučké louce nebo se poflakovala v malebném sluncem zalitém lesíku.
Sice jsem nebyla v pátek políbena pod rozkvetlou třešní, ale alespoň v sobotu pod baldachýnem stromů políbena můzou. A kdyby ani to ne, mohu alespoň tvrdit že začátek tohoto prodlouženého víkendu jsem si užila opravdu skvěle. A jeho konec na MTBO ve Vracově ostatně taky...

Žádné komentáře:

Okomentovat