2009/06/06

OŽ Fryšták - Skalka

V tento krásný den jsme se v osm sešli všichni ve Fryštáku, abychom pomohli zajistit klidný průběh víceoblastního žebříčku, a taky že zajistili, a to i přes migrující kontroly v lese.
Já jsem měla být na občerstvovačce, ale poté co jsme zdárně dokončili přípravu shromaždiště mi volala Helča že opravdu přijede. Přemlouvala jsem ji den předtím aby si to přišla vyskoušet když už s jedním orienťákem chodí. Nezalekla se a vydala se se mnou na trať P3.
Na občerstovačku šla místo mě Myška a já jsem předpokládala, že ji tam ještě stihnu vystřídat, ale nestihla jsem.
V lese bylo hezky všechno sedělo a bylo docela teplo a sucho. Helči to s mapou docela šlo a dokonce sama našla dvě kontroly. Né že by to bylo nějak těžké, ale na to že mapu viděla poprvé je to celkem úspěch. Přišli jsme zpátky nadšené. A ani poslední jsme neskončili. V cíli mezitím nalévala vodu Janča s Martinkou a i ta se spokojeně usmívala.
Celým dnem nás jako speaker provázel Gapish a ani ten se nevyhnul všudypřítomnému úsměvu. A i Myška se nakonec usmívala, když jsme si u stánku koupili kuře a kofolu. Řízek se na nás smál, protože opět vyhrál (nebo byl jenom na bedně??).
Jediný kdo se nesmál byli prodávající lidé když Karel couval s dodávko aby se mohli naložit věci a málem jim urval takovou tu stříšku co je vlastně boční strana, ale i tomu jsme se mi ostatní smáli dokonce ještě minulý pátek na klubce.
Vůbec to bylo celé jakési vysmáté:D

Žádné komentáře:

Okomentovat