2010/03/20

Hurá akce - Noční štafety a ČPŠ Chlumec nad Cidlinou

 Všechno to vlastně začalo tím, že Hradec zrušil Jarní pohár kvůli padajícím stromům. Tím pádem Novas z přihlašovacího systému vyškrtl kolonku a už se o to dál nestaral. I přesto, že mu potom přišel jeden mail, si nevšiml, že pořádání se chytil Magnus a spojil první jarní štafety s Memoriálem Jiřího Paclíka. Jestli si vzpomínáte hned tenkrát se mi to velmi zalíbilo.
Vy jste se tohoto podniku odmítly zúčastnit…
Byla jsem pozvána na derniéru Maryši a neodmítla jsem. Osud je svině. Koho jsem nepotkala než Jöergena s Podmolem a Dagmulou. A co jsem to nezaslechla, než že se chystají na noční štafety…a Dagmule se zrovna moc nechtělo :) Pročpak nevyužít šance. Ihned po návratu jsem psala Salátovi, že bych s něma jela. Mou nabídku sice přijímá, ale vzápětí ji ignoruje, to já však netuším, tím ovšem způsobujeme veškeré potíže…
Ve středu je noční. Domlouváme se s Podmolem, který oznamuje, že Dagmula stejně nakonec jet nemůže. Když nás vysadí ve Zlíně volám Nováskovi, není co řešit Bar' řekla, že pojede moc ráda a navíc Lucy je po nemoci. Novásek o pár minut později potvrzuje přihlášení a oznamuje že pošle hromadný mail jestli nechce jet ještě někdo… Chyba. Ozývá se Podmol, a tím nevědomky rozpoutává neuvěřitelné rozmíšky mezi trenérkou a jejími svěřenkyněmi, které málem vyusťují v krvavý boj :) Znovu rozprávím se Šalátem a potvrzuji mu své předchozí stanovisko, načež z něj vyleze, že už si sehnal Markétu…nakonec přihlašujeme dvě štafety a vypadá to, že krize je zažehnána, jenže odpadá čtvrtý muž do party a náhradník není k nalezení. Nakonec situaci zachraňuji já a používám Moničinu myšlenku o tom, že mám přeci bratra. Všechno domluveno a můžeme vyrazit.
Jak krásně načrtl Podmol jsme rozděleni do pěti skupin. Ta první = A už jen proto, že jako první vyrážíme, má cestu velice poklidnou, i když někteří členové musí utíkat ze zubařského křesla, a posunují si tak sundání rovnátek o další min. měsíc, a velice si cestování vlakem užívá. Skupina druhá se rozděluje na skupinu 2. a třetí, a proto taky dostane Aljoša švestkovou vodu :)
Zběsilý telefonát z před Náchoda do saloonu nasvědčuje velkým problémům… nestíhají a tak musíme šlapat čtyři kiláky s těžkýma taškama pěšky… nikoho nenapadne zavolat přímo Aljošovi nebo NĚKOMU kdo už tam je a teoreticky by pro nás mohl se svým autíčkem i přijet. Uáááá! No nevadí nakonec se všechno aspoň trochu vyřeší. Konečně přijíždí…ale co to Podmol s karavánkem nikde. Doufáme že stihne svůj čtvrtý úsek, jenže nestíhá…brácha se tedy přesunuje na čtvrtý úsek jejich štafety (Markéta, Jöergen, Šalát, NPyřin) a já se přesouvám na třetí úsek naší štafety, snad to Podmol stihne alespoň na náš čtvrtý, ale nestíhá. Nakonec přijíždí půlhodiny před mým doběhem, za což patří karavanovým servismanům pár přes držku a ztráta aspoň jednoho měsíčního platu…
Ale tož, přežily jsme, všechny i všichni. A mě osobně se v tom lese ty dvě hodinky dost líbilo. Ani moc zima mi nebyla a asi bych to zvládla i rychlejc, ale radši sem to neriskovala :)
Ráno nás tedy čekal ČPŠ. Vypadalo to, že svůj první úsek zvládnu, bohužel, nezvládla jsem, na jednu kontrolu my totálně došel morál, a můj mozek vyzkratoval totální kravinu, za což se velice omlouvám. I přes to jsem však byla několikrát vyznamenána slovem hustá, za což děkuji :) Poslala jsem tedy Jíťu do lesa s naprosto fatální ztrátou, opravdu se divím, že nejsme poslední, a Bar' si následně v lese taky hodnou chvíli pobyla…
Zatleskaly jsme všem vítězům a pak jsme se rozloučili s klukama pokračujícíma do Dánska a vyrazili směr Hradec… Jíťi jsme málem ujeli a Bar' zažila velmi zajímávé sprchování v, po kostrbaté cestě se kymácejícím, karavánku. Taky to přežila :D
V Hradci jsme se rozloučily s Podmolem, jež se šel školit a samy jsme se vydaly na prohlídku mého milovaného města, tedy spíš jeho nepatrné části…(jak dokazují fotky, centrem našeho zájmu je protihlukový tunel :)
Na oběd jsme si zašly do KFC a zavzpomínaly tak na Liberec ♥, a pak jsme si sedli do parku tak abychom viděli na karavan i školící centrum. Podmol furt nešel a nešel, nám se nechtělo pro klíče, ale zato jsme si zpívaly, pouštěly hudbu z mobilu a pohoršovaly místní babičky. Taky jsme fotily a klepaly kosu :) Tak jsem se zvedla a šla blíže ke vchodu, když tu se otevřely dveře a vylezl … Podmol.
A tak jsme naskákali do karavánku, já si zalezla do spacáku a dívala se ven tím pidi zadním okénkem ♥ a pokoušela se usnout, zatímco holky vepředu chytaly všelijaké věci, které měli zrovna letecký den. Nakonec jsem ještě mistifikovala Bar'řinu mamku tvzením, že jsme na benzínce v Dolních Moštěnicích, alias před Přerovem (tam kde jsme stáli i po cestě z Maletíny :P) No a tak jsme se šťastně a šťastny vrátily zpátky domů a Podmol byl určitě šťasten, že se nás konečně zbavil, když jsem mu prý tolik ubližovala :D

na závěr ještě kadeho fotky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat