2010/12/19

BKZ 2010

Jíťa vs. Meruňka



Všichni, co se nebojí zimy a sněhu, se shromáždili u Hotelu Lázně Kostelec, který hostil start a raut letošního BKZ.
Start byl asi v 10 hodin. Vyrazilo se směle kupředu, já jsem dobrovolně zaujala místo vzadu a držela se Rádi. Ten však začal být na mě moc rychlý, tak jsem se ocitla sama. Díky Bohu za sníh. Trasu si nepamatuju, ale takhle mi stačilo jen doufat, že ti všichni přede mnou ví, kudy je to správně.

Při probíhání přes Jurý jsem vzpomínala na oblasťák, jak nám bylo dobře na startu. Pak z kopce dolů do Lužkovic, do Želechovic.. Tam jsem se musela spolehnout na svou vlastní orientaci, protože na asfaltu opravdu žádné stopy nebyly. Dál v lese jsem pak před sebou začala vídat nějaké lidi, až jsem nakonec doběhla (či spíš došla) Boba. Brodili jsem se závějemi sněhu a přes všechny žleby spolu. Dokonce mě zval i na výlet na běžkách.

Když jsme se dostali na Dálnici, začala jsem cítit konec toho zdánlivě věčného utrpení. Ve skutečnosti to bylo ještě dál, než jsem myslela. Při přebíhání kudlovské cesty jsem zvládli probrat Vánoční ples a když se před námi objevil ten obrovský kopec, prohlásil Bob, že si nebudeme hrát na hrdiny a hezky jsme si ho vyšli. Pak stačilo jen proběhout sadem, přes hřiště a už se na nás usmívala Monika a čekala teplá sprcha. Následoval přesun do Kostelce a naložení se do sauny.


Já letos začínala až v Jaroslavicích, neb se mi nechtělo vybíhat ten nechutný kopec z Lůžkovic.

Sníh krásně křupal pod nohama, mrzlo až praštělo, a tam kde nebylo prošlapáno vrchem padal do bot a řezal do kotníků. Měla jsem spoustu času ale i tak jsem nedala pozor a špatně odběhla od břízek, pak jsem sbíhala diretisimou z kopce, ale to nevadilo. Na klubce jsem si nalila trochu čaje a pak pozorovala jak BN zapadlo přes patník do příkopy (autem) chlapi ji pak museli vytahovat, ale to já už byla v lese na tlusté a užívala si bílé ticho. Chvilku jsem pak bloudila v loukách, kde mě konečně doběhla první várka osob. Druhá přiběhla vzápětí, ale vůbec mi to nevadilo. Naopak alespoň jsem měla stopy před sebou.

Po malé přestávce mě doběhl i Karlos a Jiří. Zařadila jsem se za ně, ale Karlos byl podezřelé rychlý, zatímco Novásek naopak docela zaostával. Po chvíli cesty jsem se dostala o kotel před něj. Do cíle své cesty jsem se dostala za __ minut od startu. (Na Kocandě jsem ještě narazila na tetu Blanche (Blanku Kalendovou) a byla jsem se svým výkonem nadmíru spokojená. Jiří byl ve žlebech ještě asi hodinu, o Zbyňovi nemluvím...

Odpoledne se pak saunovalo a rautovalo a pilo a obědvala s dospělýma, a mě jako obvykle děsně bolela hlava a tak jsem se chtěla nechat zavést domů, ale dva brufeny spousta vody a ukecávání Nováskem, který už se dokonale zvetil, mě nakonec donutilo zůstat do "úplného" konce. A jako obvykle to byla paráda :D

Žádné komentáře:

Okomentovat