2012/06/10

Po Krátké - Stříbrná radost!


Tak to máme za sebou a myslím, že by každá z nás mohla uvést alespoň pár maličkostí z tohoto víkendu, které nás nejvíc potěšily, rozesmutnily, rozesmály, zarazily atd. atd.

Meruňka:
  • V pátek jsem přijela pozděj než ostatní. Taťka musel doletět z práce a po třech bezespánkových nocích nad úpravou map se sbalit, naložit auto a odvést nás. Jednou jsme se vraceli pro stůl a židle a ještě jsme vyzvedávali Peťu v Bystřici.
  • Plno práce, plno práce, ale vše co bylo třeba, se stihlo. Ráno jsem se nemohla dočkat až přijedou lidi, vypadalo to, že ani nebude moc pršet jen přeháňky. V noci už totiž lilo dostatečně. Dodělali se poslední úpravy. Koupila jsem si boty a s mamkou se dělím o bundu (stejně ju nakonec vyhraju :P )
  • V lese jsem to pokazila a to i přesto, že jsem byla spokojená. Udělala jsem dvě menší chybky a málem mě to stálo postup. Kdyby to Hanka Reslová nediskla, tak bych neběžela :(
  • Zatímco Peťa trávila večer se Zlínskými dorostenci/kami, já ho trávila s Blanskem. Obě dvě jsme si ho užily (nemám pravdu? :)
  • Ráno jsem konečně měla možnost vytáhnout foťák a navíc bylo krásně. Svítilo sluníčko a bylo to fáákt boží.
  • Bažiny neměly se svým stanem větší problém ovšem při přenášení věcí mírně pičovali (kdo si proboha nechává ve stanu věci?) Zato policajti, kteří přišli k hotovému moc spokojení nebyli, nebo jo?
  • Sáhodlouhé rozdělování cen (2hodiny?) bylo hodně vtipné, ale taky to byla fajn práce u které jsem aspoň nemyslela na to, že musím do lesa.
  • Skoro všichni už byli i zpátky když jsme s Jíťou a Ráďou vyrazily. Poslední úsměv a Ahoj asi na celé prázdniny, už teď je mi smutno.
  • Čekání na start bylo otravné a já už fakt nevěděla, co tam vlastně dělám. Na jedničce jsem si nebyla jistá a špatný odběh od ní mě tak rozhodil, že jsem dvojku totálně zmastila. Dobrému výsledku byl konec a všechno mě opustilo v momentě, kdy jsem na kontrolu viděla přibíhat Kachnu - šest minut vážně?! Pak udělala chybu, ale v šutrovém taverzu jsem se svými kotníky neměla šanci jí zmizet. Další chyba - traverz už byl na mě moc, chtěla jsem seběhnout na cestu, ale tak zabušený humus jsem dlouho neviděla. Škoda. Tři kontroly jsem šla s ní a s RáďouS, která nás taky doběhla. Pak jsem zvolila jiný postup a rozhodla se pro spokojené doklusání do cíle.
  • Povzbuzovala jsem dva mistry a snažila se zachránit jedno pako (Caspere tady je! Jo, dík! A dál běžel na blbou stranu..) Na doběhu jsem raději uhla Chrobákovi, i když spíš omylem, neb jsem toho moc neviděla, a byla naivně povzbuzována Dášenkou.
  • Dvě druhá místa v ženách a to jak mi tak nějak nedocházelo, že Jíťa je na bedně.
  • Vyhlašování a dělání hostesky a po dlouhé době možnost si zajásat, zatleskát a zapískat.
  • Zelenomodrobílá síla je sice fajn, ale náš bezheslový Modrožlutý oddíl je stejně nejlepší (a nejstarší :P ).
  • !!!Takže ještě jednou - Závist a gratuluju!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat