2010/12/31

Silvestrovská 2010

Letošní silvestrovská se nesla v duchu nepokukování po Bobanovi, ale spíš v tom, jak ho umlčet na o nejdelší dobu :D

V předvečer jsem přijela utahaná z Blanska a tak tak se stačila pořádně vyspat, natož pak něco málo uklidit a nachystat na večer. Do krabičky jsem naházela nějaké cukroví, sbalila čaj do zateplené láhve a vyrazila na bus.

Jak už jsem naznačila, jeli jsme já, Kubin a Jíťa. Terka z nás měla docela srandu, když zjistila, že jako fakt poběžíme. Sněhová pokrývka ve vyšších polohách byla totiž spíše příznivá pro běžky. A cestou jsme jich taky hodně potkali.

Běželo se parádně. Sníh krásně jiskřil, bylo docela teplo, nasadili jsme přiměřené tempo, atd. atd. Našim společným cílem se stalo vyválení Bobana ve sněhu, což se nám dlouho nedařilo.

Když jsme dorazili do hospody, hezky jsme se uvelebili u topení a započli svou konzumační strategii. Brzy se k nám připojila Janinka s paní v Bílém a celý stůl doplnilo pár cizích výletníků. Janinka se mě ptala na vánoční ples a Peťu Dlouhého dělajícího striptýz a Jíťa se mi potom strašlivě smála.

V hospůdce jsme seděli povážlivě dlouho než dorazili i poslední z naší výpravy a my mohli uvažovat nad tím, že pojedeme domů. A právě tehdy, při přesunu do autobusu se Jíťi podařilo vyhrát boj a zatímco ona se sražení do sněhu vyhla, Bobanovi podjely nohy a vyválel se sám.

Pak jsme se mu celou cestu zpátky domů smály, neboť byl parádně mokrý :D

Žádné komentáře:

Okomentovat