2011/09/25

Studený Bečov nad Teplou

Vzpomínat na závody po více než dvou letech je vždy obtížným úkolem, ale pro klid duše se toho přeci jen musím zhostit. Tak tedy MČR Klasika 2011

 Čekala nás cesta daleká a tak jsme vyjížděli už v pátek odpoledne, myslím že i s Luha. Pod nohama jsem měla kromě batohu uskladněné dvě petky burčáku, které si objednala Ája. Něco málo jsme upili a jinak celou cestu pochrupovali. Před tělocvičnou jsme parkovali o třičtvrtě na jedenáct, rychle vytahali věci pokusili se v chodbě nesrazit s Běldou a zachumlali se do spacáků.
Ráno jsme naštěstí měli dost času a tak jsme zkontrolovali v jakém stavu jsem přivezla. Okny dovnitř svítilo slunce a tak jsme se vydali čekat na autobus ven. Řešili jsme název místní hospody "U mňe" (mám ten dojem, že to tam bylo takhle...) ranní kávu, večerní ztracený účet, knihu: Levá ruka boží a určitě spoustu dalších veledůležitých věcí.
Shromaždiště na fotbalovém hřišti a zákaz stavění stanů na ploše. S holkama jsme se ubytovaly blízko středové čáry, doprostřed nachystali burčák jako motivaci, převlíkly se a vyrazily do lesa.

To jsem byla první rok dvacítka a líp mi šly krátké, ale hecla jsem se. Vyšel na mne áčkový rozběh, a podle hesla: jaký rozběh, takové finále, jsem si závod i rozběhla. Na jedničku jsem vyrazila pomaleji než bych musela, ale aspoň jsem se nevychybovala na dohledávce. To Ája se tam tak zamotala, že už na jedničce ztratila veškeré naděje k lepšímu umístění. Dvojku jsem taky našla hned a tak jsem na trojku trochu přidala. "Světlost" hustníku mne ovšem vyvedla z konceptu natolik, že jsem uhla ze směru a ztratila minimálně půl minuty, už jen kvůli tomu, že jsem nevěřila svým očím. Na pětku jsem proto raději zvolila obíhačku a dobře jsem udělala.
Následovala série kontrol na kamenných kupách. Jejich větší část mi nedělala problém, ovšem na desítce jsem bloudila jako malé dítě. Paralelní chyba a už se to vezlo. Nabrala jsem si tu navíc dvě a půl minuty. Když jsem se teda dositosti vyblbla a našla svou kontrolu, těch zbylých šest už šlo jako po másle, některé i v dobrých časech :)
Jak už jsem zmiňovala, zakempily jsme uprostřed hřiště. Po našem návratu tu na nás čekal Šalátův burčák a protože bylo teplo i otravující vosy. Zatímco někteří se šli podívat na Klášter a tak, my vyčkali návratu ostatního osazenstva blanenského auta a vyrazili do tělárny. Sprcha, převlíct a jupí na večeři.

Nevím čí nápad byl sjet do Mariánek, ale byl to nápad briskní. Cestou jsme málem přejeli popelnici nastrabočenou uprostřed vesnické cesty, a odbočku zpátky domů. PeťaŠ vyfotila spoustu krásných fotek a jednu moji. Zpívající fontána byla boží, stejně jako kolonáda a jídlo jakbysmet. Seděli jsme na zahrádce, hráli poťouchlé hry a pomlouvali :D













Druhý den ráno už tak hezky nebylo. Nevím jestli proto, že jsem šla to Áčko, či kvůli čemu, ale zatáhlo se a začalo pršet. Schovali jsme se do stanu postavených ve vyhrazeném prostoru po krajích hřiště a klepali kosu. Tedy až do chvíle, než nadešel čas odebrat se do karantény.
Z té dlouhé cesty kdy mi kapalo za krk jsem byla tak naspeedovaná, že jsem vyrazila z kopce na jedničku rychlostí blesku. Vyšmehlila jsme nahoru kolem oplocenky a mezi dvěma kupami razila první kontrolu. Mně to přišlo rychlé, ale příliš nebylo. Už tady dostávám minutu. Podařilo se mi pohledat i dvojku a postup na K3 v mém podání nebyl ideální - rychlostně. Dohledávka na 5ku byla zmatená a 6ka mi ubrala hodně sil.
Má volba na K8 mi přišla ideální, ovšem to bych nemohla udělat hned několik blbostí. 1) Seběhnout z cesty až na jejím konci, zbytečně daleko od linie. 2) Přebíhat údolí v čistém lese místo paseky. 3) Pořádně si pohlídat ke kterému rohu hustníku nabíhám. Opravdu by mě zajímalo, kolik z těch šesti minut jsem ztratila postupem a kolik jen svou vlastní hloupostí, chybou v dohledávce a zmateném lítání v hustníku 100 m od kontroly. Doběhnout do cíle už pak byla jen otázka morálky. A šlo to velmi těžko.

Než jsme mohli nastoupit do busu na cestu zpátky, vypili jsme pro zahřátí, při čekání na chlapi, několi čajů s rumem či griotkou a svařáků, snědli nějaký ten guláš či klobásu. Pak jsme zatleskali Kodymu, Olafovi, Šéďovi a Bingovi, Dýmovi a Edovi a vyrazili na dalekou cestu za domovem :)







Žádné komentáře:

Okomentovat