2011/09/28

9. OŽ Skavsko

Na středeční oblasťák s námi poprvé jela Helča, a tak jsme se ji rozhodly vyzpovídat a ušetřit si tak vymýšlení jednoho článku ;)
Tak nám řekni své pocity ze závodů. Napřed asi autobus...
"Když jsem sem šla, tak jsem se bála, ale pak jsem viděla Jíťu a už to bylo v pohodě. V autobuse mi nebylo špatně (jeli jsme novým beadem. - pozn. red.), takže to bylo dobré.
Co shromaždiště?
Na shromaždišti jsem nikoho neznala, ale vy jste mě hned seznámily s Blanskem. Pak jsme se převlíkly, nachystaly popisy, JanaS mi půjčila čip a šly jsme.
Máš nějaké zvláští poznatky z cesty na start?
Cesta na start byla dlouhá skoro 2km a mě docela překvapilo, že někdo to šel a někdo běžel.
A z lesa?
Do lesa jsme vyběhly (Helča s JanouS -pro kontrolu:) 10:13. Jako první mě napadlo, že vlastně vůbec nevím co mám dělat. ale JanaS mi pak poradila, ať si vždycky napřed vymyslím cestu, kterou se dostanu na další kontrolu, a té se potom držím. Všechny kontroly se mi podařilo najít bez větších problémů. Šly jsme docela pomalu, tak abych stačila najít správnou odbočku, chytila se terénu, abych se soustředila na mapu a neodběhla někam do pryč. Ještě jsem prostě nedokázala skoordinovat to hledání postupu a běh.
Ale to příjde. Takže jsi se s tím poprala dobře?
Mno, kdybych šla sama tak tam určitě budu ještě dýl, takhle jsem šla 36 minut tři kilometry.
Ale zas to nebyla žádná začátečnická trať, ale P3.
V tom já zatím nevidím žádný rozdíl. Ale bála jsem se že nic nenajdu, ale našla jsem všechno a moc se mi to líbilo.
Takže seš spokojená?
Tak určitěěě jsem to mohla jít jednodušej, dělala jsem tam spoustu kravin. Musí se u toho hodně přemýšlet, ale je fajn, že to není jen nudné běhání po stadionu. Líbí se mi to."

Na shromaždišti jsme zjistily, že máme vlastně hlad a šly jsme si koupit hranolky. Rychle objednané jsme dostaly asi až po půl hodině čekání, kdy lidem, kteří si je objednali zvlášť a né troje je normálně nosili. Pak ještě řada na rozlévanou kofolu, ale přežily jsme ;) Následovalo pojídání čokolády a čekání než vyhlásí Jíťu, která vyhrála D21D, a pak už jsme jeli domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat