2010/03/07

Soustředění Vracov

Věřte mi že polovinu z těch lidí co tu sou neznám, no áále nevadíí.
Tak ve čtvrtek poté co jsme se ségrou byly na pulnoční Alence Tima Burtona mě dědáčci v deset nabírali doma a ještě jsme jeli nakoupit zásoby. Nakonec jsme se do toho auta ztěží vešli. Sranda. Dojeli jsme do domečku (musím vás zklamat nespíme u piana takže sem si nemohla zahrát takže mě to sejří :) tady eště byli školkáčci a tak jsme se jeli najíst do steakárny. Výborné. První dojela Chmelda (pokud teda nepočítám Michálečka, Johana a Joncka s Bařicí a Aničkou) a potom o čtvrt na šest Venda s Argym. Cha. Pak dlooooouho nikdo. Pak se oběvila velká výprava z Turnova a pak zas chvíli nikdo pak dojeli KK, BLázňa a Honzin, a někdy potom se oběvil Zdenál.
Mezitím už se postupně večeřelo (Maslový karbanátek s bramborem). Hehe. Celé odpoledne jsem škrábala brambory bylo jich cca 25 kg.
Večer, když už teda dojeli všici tak jsme šli noční. Ráďa si zapomněla nabít světlo a tak šla se mnou. Zhaslo jí někde za čtverkou :) Doběhli jsme předposlední ale nak nevadí v klídečku.
Včera ráno se běželi dlouhé postupy. Humus. 9 km. Uáá. Se čtyřma kontrolama. Hi. Vůbec jsem nebyla předposlední. Nevadí. Pak výborný babiččin obídek. Čočková a kuře z rýží či bramborem. Odpoledne jsme měli nachystanou švýcarskou hru.. Zdrhla jsem aj Ráďi aj Káji Teplé :P výsměchově. Popíšu pozdějc... Večer jsme rozebírali postupy a zkoušeli jednu Adamovu (Chrobákovu) hru. Tedy abysme věděli jaký jsme typ, pro lepší plánování tréninků...No a pak jsme se sice eště chtěli dívat na film, avšak bylo nám to zakázáno. Jo a taky přijel Šalátisko s Jöergenem.
Ráno odjelo Anče s Bařicí na přeběh a my sme po snídani pokračovali do lesa. Zdenál s Márošem, který dojel někdy ve čtvrtek v noci (po nočáku) nám totiž rozhodili kontroly na řetízek... sranda to byla furt sem kamsi ulítávala tedy aspoň na první tři delší postupy. Lenča Knapová mě dokonce doběhla až na 14 ale prý mě viděla už předtím a zblbla kvůli tomu kontrolu. Checht. Úplně zdar!
Vrátili jsme se zpátky a podávala se kyselice a uzené s brkaší. Mňam. Eště nám Bábi upekla nějaké ty buchtičky. "Dobrou chuť Pájo..." nakopat :D
Teďka se dívají všici dole na terkel má problém, já nevím jak se to píše správně a je mi to fuck :) Za půl hoďky vyrážíme na odpolední fázi, na vrstevnicovku a zítra tam máme kruhový trénink a po obídku huráá domů. Tak zatím.
Hmm vrstevnicovka: parádní. Hej asi ten vracov fakt umím protože jsem udělala jednu malinkou chybičku. Nejvíc sem dostala běžecky a byla sem teda pátá asi o půl minuty za 4. myslím. Zuzka tam totiž eště nedala mezičasy...Naprosto zoufalé bylo když jsme si večer ukazovali postupy. To co tam ty děcka prováděli bylo naprosto děsivé. Dovolila jsem si vyslovit, že kdyby my sme měli jejich rychlost tak sme v tom výběru ještě před něma... Děs a hrůza prostě.
Ráno jsme se sbalili, aspoň relativně, a odjeli jsme na ten kruháč. Bylo to dosti zábavné. Můj čas je tak pomalý jenom proto že se mi nechtělo utíkat. Když ono bylo tak hezky a nikdo mě nedoběhl... :) Pak už jsme jenom sežrali řízky a jiné poživatiny které byli v našem dosahu při balení a zabouchly jsme za sebou dveře :) Pak vám sem hodím pár odkazů a fotek ;) Brou noc

Žádné komentáře:

Okomentovat