2010/06/09

CFPŠ na Bílé Hoře

Díky našemu skvělému výkonu na - bez pardonu - naprosto příšerné mapě ve Vsetíně (opravdu nechápu, kde vzali odvahu na to, přihlásit se na pořádání cfpš 2011) jsme si spolu s Luhačovickou základkou vysloužili postup do Prahy.
A tak jsme ve středu vstávali před čtvrtou raní, abychom stihli přímý vláček až do našeho hlavního města. Úspěšně jsme se vyrovnali se všemi dopravními i jinými komplikacemi a už jsme vystupovali na Petřinách a pomalu ale jistě pospíchali do tělocvičny. Kvůli špatné domluvě se ještě na nádraží zdržel Jiří s paní Fuchsovou, ale naštěstí se stihli dopravit ještě před uzavřením prezentace.

Většinu času do svého startu jsem strávila pozorováním Janči a Vojty a následně Lucy vypravujícími se na start. Pak jsem sebrala Řízka a šly jsme Lucy vyprovodit. Před vchodem jsme nabrali Zůzu s Ivou a vesele pokračovaly v cestě. Překonaly jsme dokonce i zákeřnou blátivou kaluž a stanuly jsme před startovním koridorem.

Po zahlédnutí zrzavého záblesku, jsem okamžitě vyhodnotila situaci jako nebezpečnou a i s Řízkem jsem se urychleně vracela zpátky. Cestou jsme si naplánovali přesný postup své zpáteční cesty na start. Ten se však splnil jen z jedné poloviny.

Záchod jsme navštívily úspěšně, avšak už když jsem se převlíkala vtrhl do tělárny Kamenda (no dobře vběhl :) K mé nemalé radosti sám. Za chvíli pak zase odběhl. Tak jsem tedy posbírala veškeré potřebné serepatičky a přešla k Řízkovi. "Šak máme ještě čas." stalo se mi odpovědí. Teprve po chvilce jí došlo, že čas nemáme, protože bude půl, já du o tři čtvrtě a nemáme obuté boty. Propletla jsem se tedy ven ze školy a čekajíc na Řízka, znovu okupujícího záchod, jsem si začala obouvat botičky.

Pohled mi sjel na cestu na start a ve mě hrklo :) Následně jsem nadskočila, když kolem mě procházel někdo úplně cizí. Jakýkoliv plán mě prostě nemohl uchránit před ve čtyřech dnech druhou nemálo zajímavou debatou. Koutkem oka jsem zahlédla Řízka schovávajícího se za sklem vchodových dveří, na tváři obrovský úsměv. Konečně mi popřál hodně štěstí! a my se mohly vydat na start...

Poznámky jeho oddílových? (minimálně spolužáků mladších oddílových běžkyň) kamarádů jsem raději ignorovala.."ta určitě vyhraje když má podepsaný dres a čelenku" "kolik na ni vsadíš" "hej ty s tou čelenkou, ty to určitě narveš"

Až po osmou kontrolu jsem neudělala žádnou výraznější chybu, jenže osmička asi není mé šťastné číslo a tak jsem na méňe než centimetrovém postupu nechala skoro dvě minuty. Blb..vím..

Další půl minutečku jsem nabrala na 11ce, ale doopravdy jsem sama sebe zmátla postupem na 12ku...podle mezičasů to však nebyl tak strašný postup...správným ale pomalým se ukázal postup na 14ku a pak jsem nevybrala zrovna ideální cestičku na sběrku, ale to už byli jenom blechy. Nejvíc jsem dostala na 8. a 14. kontrole :)

Zatímco jiní si užívali vítězné bitvy na Bílé hoře, já s Lucy jsme si vzaly svačinku a přesunuly jsme se ven. Brzo jsme objevili strom a udělaly pár fotek. Pak jsme se přesunuly do místní sámošky a asi půl hodiny vybíraly brýle. Nakonec jsem vybrala, ale jen tak tak jsme se stačily vrátit zpátky. Vojta už nás chtěl jít hledat :) Honem jsme si sbalily věci, já se rozloučila s Řízkem a odpelášili jsme na tramvaj. První nám sice ujela před nosem, ale druhá jela za chvilku a tak jsme v pohodě stíhali. Na nádraží jsme měli ještě pár minut čas a tak jsme si všichni koupili něco k jídlu.

Nastoupili jsme do svého pendolina a chvíli jsme měli problém s nalezením svých sedadel. Se stevardovou pomocí už to nebylo tak složité a tak si Jiří brzy mohl hrát s elektricky ovládanou roletou, což ho neopustilo až do Olomouce. Pak jsme ještě přestoupili do jednoho vláčku a už jsme byli v Otrokách, kde na nás čekala žluťoučká podrevnická streľa, jež nás dovezla až do Zlína :)

Žádné komentáře:

Okomentovat