2014/01/12

Pardubické 3in1

Všechno je jednou poprvé. Pro mne to byl zrovna tenhle víkend. Místo poklidného odpoledne po závodě byly na programu dva tréninky a závod jako bonus. No a tak není divu, že jsem si prodloužila pobyt. A spánkový deficit ;)

 "A proč jsi nepřijela už včera večer?" zeptala se Lenďa, když zjistila, že jsem vstávala ve čtyři. "To nikoho nenapadlo.."
Čekala jsem klížící se očička a ujetý vlak. Místo toho se objevilo až přílišné množství optimismu, které mi nakonec nedalo spát. Na nádraží tentokráte ani živáčka (teda lidí spousty, aléé..) Po jednom probouzejícím telefonu a fotce jsem dorazila na místo určení. Teprve potom se mi začalo chtít spát. Ale nedá se nic dělat. Trénink nepočká. Nakonec jsme na Honjana čekali my.
"Je to krásně vyfáborkované, tak ne že to budete flákat." První výklusové kolečko je ještě fajn, ale jít to čtyřikrát rychle - fuj! Naneštěstí až pozdě jsem zjistila základní pravidla, nenechat se vyprovokovat a zrychlovat.
Přeci to nemůže být tak hrozné, táhlo mi hlavou. Ale jakmile holky nastoupily na cestu zmizely mi v zatáčce a já začala plápolat. Postupem času a kol se vzdalovaly a zezadu se naopak začala přibližovat mužská část. Nakonec mi to doběhnutí o kolo vyšlo jen tak tak. Bohužel jsem někde blbě stoupla, a hlavně se projevila nespavost a netrénovanost a tak bylo první kolo s motorovými vodiči nejrychlejší.

Honem zpátky, převlíct, nasednout na kolo a zmizet na oběd a na biatlon. Mohlo by se zdát, že tato fáze přerostla v příjemně strávené odpoledne v teple domova. Příjemně strávené ještě bylo, ale teplo moc ne.
V lese se totiž vyskytlo několik kontrol, a to bychom si nemohli říkat orientační běžci, kdybychom si je nešli oběhnout. Tři družstva, šest tras po pěti K a zabušené Pardubické lesy. Boj na ostří trnů.
Odnesla to nejedna ruka či tvář. Musím přiznat, že jsem se i zastavila a snažila se kličkovat, ale neprošlo mi to. Nebýt posledního Sem, tak bych i řekla, že to bylo super, ale nějak se mi podařilo jednu kontrolu minout a druhou jsem pak nemohla natrefit.
Mám dost a to se ještě musí znovu na kolo. Únavou se mi chce brečet. Horká sprcha a večeře a hned je líp. Ale škobrnutý kotník pobolívá.
Ráno mám sto chutí se nevyhrabat z postele, ale snídaně volá. Startuju až 68, ale stejně vyrazím směr prezentace. LuHo akorát vybíhá. Eďásek se sice diví co tu dělám, ale já vytrvale klepu kosu. Naštěstí zjisťuju, že stav bolavosti nohou není tak hrozný, jak jsem si myslela. Zasprejované kotníky nedělají neplechu, jen ten foukající vítr je nepříjemný.
Sprint na Dubině se relativně povedl, a rozdíl v čase je asi stejný, jako kdybych razila na svůj pomalý čip a ne na průkazku. Nějaké ty nuance, když výrostci zašantročili lampion a podobně, ale i tak jsem to šla docela dobře. Od Marty dvě minuty a deváté místo, ale vlastně vůbec není špatné.
Když nás Béďa, který se lekl, že jsem snad ani neběžela, propustil domů, vydali jsme se na oběd. Koukali jsme na sprinty z NMNM a na vyhlášení dámské stíhačky a na tu pánskou. Snědli jsme puding a tiramisu a koukali na stav sněhu na českých horách. Ještě před odjezdem směr Zlín jsem neodolala partičce Carcassonnu a Logika a něčemu malému na zub na tu dalekou cestu :)


Žádné komentáře:

Okomentovat