2014/06/08

Vypečený Odranec

Poslední letní áčka hostila víska Odranec. Pod taktovkou Tesly Brno zde vyrostlo stanové městečko kde se psi prali o chládek.
https://www.facebook.com/Orienteering.NMNM?fref=photo
Sobotní ráno a zácpa před Brnem. Začínám polemizovat nad tím, jestli vůbec stihnu start. Nakonec mám ještě nějakých 45 minut, ale už jen to mi mělo být znamením, že tenhle víkend se mám lesu zdaleka vyhnout.

Po náročném festivalovém týdnu si můj mozek nejspíš ještě nestačil odpočinout. Neboť hned na startu už ze sebe dělám vola. Jasně že eliťácké mapy jsou až na konci. K tomu je ještě odběh do protisměru, no potěž pánbůh. Už na jedničce se tudíž můj mezičas zastavuje na dvacátém šestém místě a o moc líp to nepůjde. 
Ač jsem rozklusávala a protahovala, až po čtverku mne nechutně táhnou holeně a přemýšlím nad tím, jestli by nebylo lepší to desetikilometrové utrpení raději vzdát. Na této kontrole mne taky o pět minut dobíhá Lenka Poklopová. Říkám si: "dobrá, aspoň chytím nějaké normální tempo." jenže jak tak běžím, Lenka si vybere lepší postup a já ji ani nepotkám. Těsně před kontrolou mne navíc zmátne cesta a za ní hustník. "Vždyť v mapě má být čistý les." Chvíli nad tím váhám a pak se ujistím, že blbě být nemůžu a nakonec nacházím i kontrolu +3,5m.
Další hloupost tropím už cestou na sedmičku - rádio - a ani nevím proč. Můj mezičas se tam dostává do červených čísel. Pak je to chvíli docela dobré, než si podvrtnu kotník a než mi pro změnu začne docházet. Hezky vyvážené což. Při odběhu od třináctky si ani nevšimnu, že běžím po jiné pěšině, než jsem chtěla. A že jsem vlastně chtěla běžet do kopce. Když mi pěšina předčasně skončí, a já si uvědomím svou chybu, zjistím, že to není příliš na škodu a pokračuji dál. Jenže i tak už K14 razí přede mnou Míša a Janďa (+25). Béďa mne sice na doběhu hlásí jako čtrnáctou, ovšem konečné 21 místo si fakt za rámeček nedám. (Mezičasy)

To LuHovi se klasika v áčkách povedla daleko víc, ale on vám to jistě poví sám.

Neboť plány jsou od toho, aby se porušovaly, nakonec jedu do tělárny busem. Bez večeře!, kterou si v přeplněné hospodě s vypadávající elektrikou a bez dostatečných zásob nahradím dvěma poličkami, polovinou cheesecaku, míšou, twistrem a pár brambůrky. Čekání zkrácené Českem junior nás na tolik zmohlo, že raději hned zalehneme a já i hned usnu.

Na nedělní krátkou jsem se těšila a to byla nejspíš ta chyba. 5,2 km 26 kontrol a tudíž spousta času k chybám. Po pětku to šlo, svižně a čistě. Šestka  - první radio - už tak rychlá nebyla, na sedmičku přišla na řadu i chůze, no a na osmičce už mne doběhla Martina Spurná o 4 minuty. "Nevadí", řekla jsem si, "ona je rychlá, jdeš dobře." Jenže to už tu byla chyba na devítku - druhé radio - a za mnou Věrka Mádlová (2m). 10 a 11 razíme spolu, 12ku zahlédne dřív než já, mám ji za stromem a tak mi cukne. Na 16ce se potkávám s Lenďou, a můj mezičas opět o místo klesá. Na konečné 28 se propadne v momentě, kdy si spomalím do krátkých postupů tak, že nakonec nacházím špatnou kontrolu a dobíhá mne Danča. No a to už byl naštěstí konec. (Mezičasy)
Jediné pozitivum tohoto víkendu tedy zůstává v tom, že bylo hezky až jsem si opálila ramena.

Žádné komentáře:

Okomentovat