2008/06/01

ŽB Čeladná Podolánky

Přijeli jsme a pokud vím sníh tam nebyl. Naopak bylo dosti vedro. Těžce sme hledali místečko kde by bylo trochu stínu. Ale i tak bylo v lese docela dost bahna. Trať byla hodně do kopce a aspoň u nás v kategorii se to lámalo až na poslední kilák a půl. Konečně v cíli. říkala jsem si když jsem se v tom úmorném vedru dostala zpátky.
Přejeli jsme do tělárny uložili si věci a vyrazily na jídlo. Vrátily jsme se a hrály jsme si venku s balonem. Viktor a dva tenkrát nám neznámí kluci nám ho začali krást. Nedaly jsme se. Vznikla z toho Bloody Mery, když jsme následně hráli vybišu na školním hřišti. Z tělárny jsme se přestěhovali do třetího patra do chodby. Ve dvě ráno na nás Chrobák zpoza dveři řval ať jsme zticha že chce spát. A my se dál smáli jak pominutí. Nechávali jsme Viktora žárlit na Tomáše a Ota nám říkal lásky a kradl Janičce polštář. Udělali jsme si výlet do města a vykopali Toma z Jíťiného spacáku.
Z Čeladenky na druhý kopec na Kociánku :) Odběhli jsme si závod (já chytře vynechala jednu kontrolu a na shromaždišti se k nám připojili kluci. Házeli holkám trsy trávy do výstřihu (já eště měla dres) pak sem se převlíkla do trička (výstřih jsem měla z nich největší) Tak jsem uplatila Toma :) a já byla bez trávy XD

Žádné komentáře:

Okomentovat