2008/06/22

MČR Krátká - Černé Voděrady a Bohnický Sprint

Mapa Bučiny 1:10 000. Cesta na start byla docela dlouhá. Dost dlouhá. Rozhodně tam byla karanténa. Šla jsem céčkový rozběh (3,9 km a 105 převýšení) Z trati si toho pamatuju dost. Ze shromaždiště už míň. Vím že tam blbli na takových těch skákacích botech, ale daleko víc si pamatuju ty 3 vteřiny!!!! K postupu do A finále...a to sem tam nechala tak dvě minuty.
Přejeli jsme do Bohnic. Shromaždiště přímo před hlavní budovou psychiatrické léčebny. Start hned za rohem. Odběhli jsme si. Bylo to rychlé. Ten závod se mi líbil ale zůstat tam se mi nechtělo. Chtěly jsme si zajít na jídlo ale holky mi zdrhly a tak jsem si šla jenom něco koupit do obchodu.
Neděle a Béčkové finále. Šla jsem rychle věřila jsem, že bych ještě mohla vyhrát v loterii. Bohužel jsem byla o půl minuty čtvrtá. Smutná to cesta domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat