2008/09/07

ČPŠ a Sprint Studenec a Vrchlabí

Jeli jsme auty. Já Ben a ještě někdo (nevím) s Novasem. Jelo se už v pátek. Pamatuju si že jsme dlouho bloudili než jsme našli správnou odbočku k ubytování ale pak už tam zas bylo lampionů požehnaně. Konečně jsem předala Evženovi co sem jim přivezla ze Švédska.
Nevím kdo běžel první a druhý úsek ale byli jsme disk tam sem si opět vybrala pár kontrol. Myslela sem že si aspoň odpočinu před sprintem. Ten sem ale nakonec nešla. Vzali jsme si nějaké věci a šli se ve Vrchlabí projít. Fotili jsme na Janiččin mobil, nakoupili jsme v Bille a pozorovali vystoupení mažoretek.
Vrátili jsme se na shromaždiště které se za naší nepřítomnosti docela zaplnilo nebo spíš přeplnilo. Vyčkali jsme až se všichni proběhli a pak jsme šli na večeři do irské hospody která byla do našeho příchodu sice prázdná ale vařili dost dobře. Pak jsem ještě čekali než se vrátí z jídla i řidič to už bylo dosti tma a než sme dojeli na ubikace asi sem už téměř spala :)
V neděli se mapa jmenovala Yperit. Šla jsem první úsek a rozběhla jsem si to fakt dobře. Líbilo se mi tam a šlo to všechno celkem rychle. V pytlíku jsem ale narazila jinou kontrolu (teď se mi vybavuje koho sem to tam u ní potkala) a tak sem to holkám vlastně celý pokazila :( a znovu se jim za to omlouvám.
To je asi všechno co si pamatuju.

Žádné komentáře:

Okomentovat