2010/10/05

ŽA Sprint a ČPŠ Janské Lázně a Pecka

Tentokrát jsme byly přiřazeny do auta k Šalátovi a vzhledem k tomu, že jsme v Uptownu vyzvedávali Káju, musela Bar' jet druhým autem s klukama. Na cestu jsme se vydali již v pátek okolo čtvrté hodiny, poté co Šalát vyzvedl Jíťu a mě u nás a do Roveru se naskládala i Lucy s věcmi. První zastávka byla jako obvykle v Moravské Třebové a jako obvykle Šalát házel neuvěřitelné hlášky. To málo, co jsme zachytily a předaly Bar' lze najít zde.
Štastně jsme dorazili do Vršovky a Kája se šťastně naskládala do auta už beztak nacpaného k prasknutí a tak jsme, obohaceni o Hradecký akcent a mošt, vyrazili do Mladých Buků, kde jsme pro dnešní noc spali.
Kvůli nedokonalému = žádnému značení jsme chvíli bloudili, ale pak už jsme si poskládali věci do nevelké, ale zato nerozpadlé a příjemné tělocvičny a vyrazili jsme do restaurace. Zrovna jsme vylézali z auta když dorazilo Jöergenem řízené auto s posádkou - Polách, Bar', Kuba a Lázňa a hned vzápětí taky Onin s klukama a Ráďa s Terkou, Davem a Benem.
K večeři jsme si daly palačinky (Bar' se k nám přidala) a mezitím jsme obdivovaly interiér indonéské restaurace. Samozřejmě nesměl chybět skalp v podobě podtácku. Palačinky byly výborné a tak jsme hned po příchodu do tělárny mohli spokojeně usnout.

V osm ráno, jsme opět nastoupili do aut a vyjeli na sprint do Janských Lázní. Zatímco jsme si zpívali společně se Šmoulí kazetou Vanu, vzpomínala jsem na turisťák ve druháku. Shodou okolností zrovna v Janských Lázních probíhali cyklistické závody a tak když jsme vystupovali z auta kde nám hrála Vana, ozývala se tato píseň i z amplionů bikerů ovšem v originální verzi.
Pak jsme měli chvilkový zkrat, když jsme následovali špatné lidi a netrefili tak na shromaždiště s obvyklou preciznostní. Věci jsme si naházeli do přeplněné sportovní haly. Byla tu opravdu hlava na hlavě a tak jsme se tulili z jedné strany k Žabinám a z druhé k Luha ke kterým se zase tulil Hradec.
Cestou na start to vypadalo jakože začne skutečně velmi brzo lít, ale naštěstí to byla jen lehká přeháňka. Ovšem travnaté svahy v Janských Lázních klouzali dostatečně. Ač jsem se snažila sebevíc nepodařilo se mi odvrátit, aby mě doběhla Míša Šrámková, startující pár minut po mě, ale do cíle jsem přeci jen doběhla dřív. Sprint to byl velmi kopcovatý a taky náročný na volbu posttupu. Avšak ten náš byl přeci jen lepší :)

Po vyhlášení jsme se přesunuli na Pecku a vzhledem k tomu, že jsme měly svačiny a neměly hlad, Šalát nemusel nikde zastavovat. Postavili jsme stan a pozorovali jak moc je hezky. A pak už přišel na řadu start štafet. Jako první jsme poslali do lesa mě a Jíťu. Ta se samozřejmě vrátila o mnoho dřív. Druhá vybíhala ségra a předávala Terce. Holkám šla druhý úsek Bar' a třetí Lucy. Nakonec jsme skončily na 37. resp. 17. místě. Za což může můj nepříliš dobrý čas 57:44 (Bára 55:15, Terka 72:48) (Jíťa 47:31, Bar' 50:36, Lucy 46:47)
Zatímco u holek vyhrál s přehledem Turnov u nás to nakonec byly Pardubice. U kluků vyhrála Opava a v těsném závěsu za ní Luhačovice. Lázňa s Casperem a Vikýřem byli 16tí. Druhé dvě štáfle to projistotu diskly. V H21 vyhrála Pragovka. První z našich byli 14tí Pyřin, Jöergen a Šepán. Trio Onin-Plách-Rádža bylo 61.

Vzhledem ke stejnému zítřejšímu shromaždišti jsme se rovnou přesunuli do tělocvičny. tedy napřed jsme se ještě zvládli ztratit, myškovali jsme s auty a mohli se potrhat smíchy. Nakonec jsme se do tělárny dostali a našli jsme si krásné místo nahoře na balkonku, kam jsme nastěhovali celý Zlín a Blansko, a vyrazili jsme hledat hospodu.

První na ráně byla pizzerie, ale zaprvé byla přeplněná a zadruhé jsme nechtěli pizzu a tak jsme pokračovaly dál a našly Ježkův statek. Opravdu dobře tam vařili a měli dobré koktejly. Dokonce se k nám přidalo i Luha a Blansko. A protože jsme byly dost utahané, tak jsme se rovnou vrátily do tělárny a zalehly do spacáků.

Ráno jako dobře vyspaná závodnice jsem oipět vyrážela na první úsek. Celý postup na jedničku jsem se držela u čela, ovšem to mělo povětšinou jinou farstu a tak jsem se musela odtrhnout. Na dvojku jsem si vybrala lepší postup, ale má rychlost opravdu nestačí na reprezentantky a tak už jsem je vzásadě neviděla. K tomu jsem se dopusttila několika chyb a tak jsem doběhla jako 31. Bára pak stáhla několik míst, ale Terka, která měla neuvěřitelné puchýře z bot to nakonec stejně diskla. Holkám, kde opět vévodil Turnov se podařilo doběhnout na 20 místě a porazily tak 21 Blansko.

Kluci pak skončili po včerejším fiasku 9 - Ben, Casper, Kuba, 19- Lázňa, Vikýř, Honzin a diskl to jen Dave s Turnou kterým odjel Tomáš. U chlapů vyhrál Dým, Olaf a Chrobák. Oňka s Jöergenem a Šalátem byli 10 a na 59 plac dosáhli Pyřin s Poláchem a Ráďou.

Pak už nezbývalo než počkat na vyhlášení, sbalit stan, rozloučit se s Kájou a zmizet pryč.

Cestou jsme ještě stavěli ve Vysokém Mýtě na benzínce, kde byla taková fronta, že Šalát odjel od stojanu a paní si myslela, že chtěl ujet a rozmyslel si to až když viděl policajty nedaleko kontrolující rychlost.

Žádné komentáře:

Okomentovat