2011/02/27

Vracov - Šaštín 25.-27. 2. 2011

Tak tedy jak by řekla Klárka Parbleu.
Jak bych řekla já - je to setsakra dávno a už dávno měla tenhle článek napsat Jíťa pokud si dobře vzpomínám a jsem si jistá tím, že mnoho písemných záznamů to potvrdí, ale co už.
Píše se rok 2013 a je podzim a z tohohle jarního soustředění už si všichni pamatujeme hodně málo. Ale pro pořádek v záznamech je nutné uvést alespoň to málo, co si pamatujeme.
  • Přijela jsem o půl dne a jeden trénink později, neboť jsem byla na svém maturitním plese.
  • Vezl mě táta, který zůstal na dopolední trénink.
  • Byla hrozná kosa.
  • Klárka mi spala v posteli a tak jsme tam chvíli spaly obě.
  • Hrály jsme kontakt a řešili MSI
  • Rozbila jsem si buzolu
  • Tréninky byly pěkné, a dlouhé - middle bez cest nás asi moc nepřekvapil, na směrech jsme ulítávali, jak se dalo, vrstevnice nás vytrestaly vracovskými minikopci a zpáteční cesta přes fičák už nás stačila jen vyhnat z letargie.
  • Večer jsme dělaly bůhvíco a ráno jsme se přesunuli do Šaštína. V autě jsem usla.
  • Na oběd se šlo do pizzerie
  • Tréninky opět nezklamaly - klasika bez cest byla dlouhá i když jsme si cesty domysleli a vrstevnicovka byla rozhodně složitější než Vracov - na jednom místě se nás sešel hezký vláček
  • No a to už byla vlastně neděle odpoledne a tak jsme se zas nasáčkovali do aut a vyrazili na cestu k domovu.
Ani to nebolelo

Žádné komentáře:

Okomentovat