2011/03/14

Soustředění VD - Brno - Kohoutovice

Na soustředko vd jsme se přihlásily jenom já a Lucy a pak taky Lázňa,.... na cestu jsme měly vyrazit o půl šesté, není tedy divu, že Zbyňa přijel o třičtvrtě a vyjeli jsme v šest. Cesta do Brna byla rychlá. Mnohem horší ovšem bylo dostat se z dálnice do Kohoutovic. Tatínek byl silně zmaten a my silně nestíhaly. Prostě boží navíc ja jako gps totálně selhala.
Nakonec jsme přeci jen dorazili, ovšem všichni se z večeře již vracely a tak jsme zůstaly o hladu(pak přijela A a O z obchodu a měly jsme alespoň chleba se šunkou).
Na pokoji jsme nakonec spaly jenom my dvě. Třetí nepřijela a tak si L mohla vybrat na které postely bude spát. Jako první trénink byl noční na seznámení s terénem. Velmi vtipné a velmi zmatené a velmi důkladné seznámení. Prostě a jednoduše jsem to KRAPET posrala.
Večer jsme se nastěhovaly k holkam a tak jsme ráno alespoň tušily, kam na snídani.
Málem jsme se nevzbudily, ale ani dlouhý spánek nám nebyl dopřán. A ostatně hned po snídani jsme vyráželi do lesa. Jelo se busem kamsi do kšá. Šla se klasika a bylo to dlouhé a tfuj a do kopce. Ale přežili jsme.
Oběd v nedaleké restauraci byl docela mňam. Zvláště pak po teplé sprše. Holky se při čekání tak nudily že ponejprv málem rozkrájely stůl, pak úplně ubrousky a nakonec i samotné příbory. Kdyby jim nedonesli jídlo asi by rozkrájely celou hospodu.
Odpoledne se šli krátké, svižné, soubojové okruhy. Z mých soupeřek mě porazila jenom Nika a to až na posledním okruhu. Před tím jsem ji dala já.
Ještě před večeří jsme si šly nakoupit a seděly jsme u holek a konzumovaly nakoupené zásoby. Večer jsme byly tak unavené, že jsme usnuly a vůbec nám nevadilo že nejsme na promítání. A taky to nevadilo nikomu jinému.
Ráno se běžel další klasický trénink, tentokrát s delšímy postupy. Napřed se ovšem museli vyklidit pokoje a dojít na start.
Mně se podařilo doběhnout všechny startující přede mnou a byla jsem spokojená, ale jako zakončení jsme měli sprint na celozelené mapce a ja se tam tak zadrbala a spadla sem takže to nestálo za to.
Zpátky domů nás vezl hodný Salát a pouštěl nám Marii a vůbec písně ze svého nového telefonu. Byl to prostě skvělý i když unavující víkend :)

Žádné komentáře:

Okomentovat