2011/06/05

Áčka na Pařezu

"Plánovaný odjezd 7:30 pod mostem. Na nikoho se nečeká!" A tak jsem 7:23 vybíhala z domu, abych přišla s rezervou 14 vteřin na místo určení. Čekali tam na mě Jíťa s Luckou a Muroš s Klárou. Poflakovali se tam Vojta s Jančou, kteří jeli pomáhat na náš oblasťák. V mžiku jsem se nalodila do auta a usadila se na zbývající místo uprostřed.

Jíťa pak vyprávěla, co všechno potkala večer na slučáku a než dovyprávěla, Lucka už se uložila ke spánku. Z toho se probudila pouze na zastávce v Moravské Třebové a na benzínce za Hradcem. Jíťa pak taky začala klimbat, načež jsem si vytáhla mp3ku a jala se si připomínat večerní koncert.
Probudila jsem se v MT a donutila Jíťu, aby mě pustila ven. Nakoupila jsem si jídlo a pití a opět jsem zmizela v autě. Velmi rychle se mi podařilo zase usnout a po dlouhé době jsem tak zaspala i průjezd Hradcem. Po další zastávce už sem ale neusla a pozorovala krásy Královehradeckého kraje a Jičínského okresu. Jíťa tvrdí, že nespala většinu cesty - až na Mohelnici, pak byla taky nejvíc unavená.
Dojeli jsme na Pařez a Murko šel na prezentaci. Zjistili jsme, že spinkáme v chatkách - to víte, Jičín - a tak jsme si k nim přejeli i s autíčkama a ubytovali se.

/Muroš se nás ptá co má napsat do hodnocení závodu/

Ubytovaly jsme se v chatce číslo sedm a šly najít záchody a Bohouška. První jsme narazily na popisy a ujistily se o tom v kolik hodin jdem na start, potom na Bohouška, kterému jsem zaplatila za své "nové" botičky a dostala chuť si koupit sandály. Ale to nejdůležitější - záchody - se nám objevit nepodařilo. Pak jsme se slunily na našem zápraží a litovaly, že už se musíme převléct a vyrazit do lesa.
Čekala nás krátká ve skalách. Tfuj! Zákaz hřebu nám znemožnil rychlý postup ve strmých žlebech a celková nemožnost rychlejšího běhu se odrazila v nemožných časech. Takhle pomalou krátkou jsem ještě neběžela. 3,8km s 275 m převýšení za 63 minut! Holky si své 3,3 km užily ve 43 respektive 45 minutách a dosáhly tak 22 resp. 28 místa.
Pak jsme se zase slunily a válely se na postelích a potom co jsem se dokopala do sprchy jsme usnuly. Když jsme se vzbudily, kručelo nám v bříškách a tak jsme odťapkaly na večeři. Pak jsme se fotily a dělaly krávoviny až jsme zjistily, že jsme unavené a šly spinkat. Jen Lucy se moc nechtělo, protože prospala celou cestu autem.
Ráno jsme se vzbudily, sbalily, já byla vyměněna do Jelenova auta (kvůli času startu) a holky si tak ještě hodinu válely šunky :) Já se mezitím na shromaždišti převlíkla, koupila si buchty a nejdražší pití v dějinách a vyrazila do lesa. Moje klasika měla 8,2 km a řekla bych, že jsem si s ní poradila docela solidně (Janča i Markéta to diskly..), většinu jsem šla s Ájou, jelikož mě doběhla o 5 minut a vytvořily jsme skvělý tandem až těsně před cíl, kde poněkud vytuhla :/. Trvalo nám to 99 resp. 95 minut, přičemž nás zezadu doběhla jenom Adélka Indráková a to o dvacet minut (2.místo).
Jíťa šla teprve na start, když jsme doběhly a tak se vyptávala jak to v lese vypadá. Mno, moc jsme ji nepotěšily...Hned potom mi na dvě hodiny zmizela z dohledu.
My se mezitím okoupaly v rybníce, najedly se, převlíkly a šly na pivo :) Teprve pak se Jíťa ukázala. Vyzvedly jsme Lucku a šly jsme zpátky do BUFÉ na zmrzku a klobásu a další pivo a limo a pak se vrátily zpátky k věcem. Muroš s Klárou už na nás tak trochu čekali, tak jsme sbalili svých pět krát pět švestek a vydali se na dalekou cestu domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat