2011/06/01

CFPŠ Vsetín

Návrat titulu...
Ve středu 1.6. se skupinka orienťáku v čele s paní Fuchsovou vydala na celostátní finále přeboru škol v orientačním běhu. Závod se konal v obci Zašová - tedy spíše přilehlém lese - a byl uspořádán pod záštitou oddílu orientačního běhu SKOB Kobra Vsetín.

Po našem příjezdu na místo shromaždiště sice začalo poprchat, ale závod tím nebyl nijak zvlášť narušen. Alespoň nebylo parno.
V kategorii HS - tedy kluků ze středních škol a vyšších ročníků gymnázií, jsme měli 7 zástupců. Jejich trať měřila 3,6 km. Na 1. místě se umístil Michal Hubáček (3A) s časem 23:28. Na 5. místě byl Tomáš Kolárik (7EB) se ztrátou 1:09, na sedmém Johan Vavrys (2D), desátý byl Jan Láznička (6XB) a jedenáctý David Chovanec (1D). Mimo soutěž pak závodili ještě Jan Schäfer (6XB) a Viktor Odstrčilík (7EB).
Ve stejné kategorii děvčat zvítězila na svých 3,2 km Klára Petráčková z Gymnázia Jihlava. O minutu a čtyři vteřiny za ní se na 4. místě umístila Jitka Jeřábková (1B), osmé místo obsadila Marie Krejčíková (4C), patnácté pak Barbora Kociánová (6XB) a sedmnácté Lucie Koláriková (5QB).
V kategorii nižšího gymnázia běželi naši žáci pouze mimo soutěž. Zuzka Chovancová (2SA) by však svým výkonem dosáhla druhého místa. David Mikel (2SA) by byl devátý a Václav Láznička (1PB) by skončil jedenáctý.
Celkovým součtem bodů jsme jako tým obsadili první místo s náskokem 8 bodů a po letech tak vrátili Gymzl na přední příčky.

Tak zní oficiální článek. A co k němu ještě dodám?

Jeli jsme přeplněným Luhanským autobusem jako obvykle.
Trošku jsme se báli, že nestíháme start, navíc já nebyla přihlášená a holky nám nějak zasklili - volové. Chvilku jsem v tom vydýchaném vzduchu měla chuť se pozvracet, ale zvládla jsem to.
Měly jsme s sebou kroniku a loňský hláškovník, takže jsme neustále četly.
Přivezla jsem zbytek z Měsíců mého života. Zmizeli opravdu rychle.
Dostali jsme slevové kupony na úchylné hry :D.
Můj čip běžel s Vakantem v čase 1 kategorii D7, zatímco já bez čipu běžela v čase sedm kat. DS ... pro jistotu se mnou měla vybíhat ještě nějaká dívčina, ale nakonec nedorazila. V cíli jsme se potom s čipem nemohli dohodnout, čí kategorie a startovní čas byla ta správná, ale pak se ukázalo, že mám pravdu já :)
Honzin, který měl 6 nejlepší čas když doběhl byl 10/10 a David vlastně nevěděl jestli má jít do lesa... 
V Zašovské cukrárně neví co je to marokánka, jmenuje se jim to nějak na t a l. Ale zato mají růžový orálek. Jíťa vyprávěla veskrze cudné pohádky a Lucy nemohla rozbalit lízátko.
Pak to ještě vypadalo, že nestihnem dojet v čas do Zlína a zmeškáme kino.
Hanka Dlouhá snad poprvé udělala v lese chybu a málem ji předběhla i Bar' - škoda, že se potom pověsila za mě, než se naskytl kdosi rychlejší a ona se srovnala s mapou v měřítku 1:5000.
Michálečkovi zase stouplo sebevědomí...
Jíťa vyměnila rozdrcenou krabičku od ferrera za úchylnou krabičku od čaje. Jsem zvědavá jak dlouho jí vydrží :D

Žádné komentáře:

Okomentovat