2010/04/24

Čeřínek očima zúčastněného pozorovatele

Ve dnech 21. - 24. 4. 2010 se na Čeřínku uskutěčnilo již druhé letošní soustředění výběru dorostu, ke kterému se mohlo připojit i několik ostatních dorostenců...

I přes zraněný kotník a neúčast děvčat jsem se přeci jen rozhodla dorazit. Bylo nás víc a účastnil se i Adam a Olaf a tak jsme byli pod mistrovských dohledem a nevyvarovali jsme se ani zkušených pohledů kamer.
Ve středu po škole nás tedy vyzvedla Anička a spoluprácovník BLázňova taťky a vyrazili jsme jako blesk po dálnici směr Havl Brod. Tím my je myšlen Ben, Casper, Blázňa a já a Hondzyn, Johan, Micháleček, Jiří a Joncek. Protože Anička rozhodně neřídila tak dravě, čekali jsme půl druhé hodiny venku před chatou a dokázali jsme probrat veškerá témata, která se v takové skupině probrat dají. Pak jsme si rozebrali klíče od pokojů a vyčkávali večeři a příjezd ostatních.
Na ráno pro nás byla připravena kombinace technik. díky posunutému startu většina z nás pokazila jedničku, když jsme se však trošku sžili s měřítkem už jsme se chyb vyvarovali (většinou) Po doběhu do cíle dostali kluci nástavbou ještě kratičký sprint a všichni jsme prošli kratičkým stavitelským kursem...mapička se dvěma kontrolami bez startu, bez cest...najít správné objekty a položit na ně papírek se svým jménem...co nejrychleji a hlavně správně...Víťa mi to dal šestnáct vteřin..SMZ!
Pak už jsme se mohli vydat na cestu zpátky, zádrhel byl v tom, že ty tři raní kiláky z kopce se změnili na tři kiláky do kopce, ale poprali jsme se s tím poměrně zdatně. Po obědě jsme si na chvíli dáchli a opět se vyráželo na start.
Zatímco kluci šli opět tři kiláky pěšky, děvčata si vezla nožičky v autíčku...sice jsme asi Vavrysí auto přetížily ale nevadí :) Adam si nás rozdělil do skupinek po třech a vyslal nás na stíhačky. Byla jsem s Lenčou a Terčou a byla to dost sranda :) Lenča mi to v konečném součtu bohužel dala tři minuty, ale tož...prostě no! Malé kluky si hezky vykostil BLázňa :)
V cíli pak Zukli zavelela k odjezdu a zatímco já ještě řešila s Terkou a Lenčou nějaké ptákoviny Kája s Ráďou se rozhodli odjet...jenže zapoměly že mám klíče. Já na to ovšem zapomněla taky a tak jsem se zbytkem holek svorně čekala na Aničku...
Ta v lese sbírala kontroly a ne a ne se vrátit. Pak už byl zpátky i Adam s Alčou, ale Anička se neobjevbovala. Po hodině a půl čekání sem si teprve uvědomila, že holky teď sedí na chodbě...uhups...a konečně se objevila i Anička. Nasoukaly jsme se do auta - a dokonce i na Adama zbylo jedno mini místečko - a vyvezli jsme se zas zpátky nahoru.
Večer jsme si ještě zaběhli kiláčkový noční...trošku jsem pokazila jednu kontrolu a tak jsem skončila čtvrtá za Jančou, Lenčou a Terčou. Malé kluky opět BLázňa :)
V pátek ráno jsem se konečně stala pozorovatelkou...běžel se middle a já si ze začátku vedla dost dobře...pak jsem si znova zvrtla kotník...a ještě jednou...pak jsem zprasila jednu kontrolu a pro jistotu to na ní diskla...sem debil..vím... a pak sem zprasila druhou kontrolu...ale to už bylo fakt jedno. BLázňa byl druhý.
Odpoledne jsem si šla vyklusat vrsevnicovku a taky přijel KK. Běželo se mi relativně dobře a pak sem zas jednu zmrvila, ale tak já sem si to zkrátila hned ze začátku tak mi fakt o nic nešlo...ale moc se mi to tam líbilo.
Večer následoval druhý nočníček. Trošku víc se mi nepovedla druhá kontrola a pak sem si ještě spletla třetí s pátou, ale nevadí :) BLázňa se zase vrátil na první pozici :D
Ráno se běžel první úsek štafet a já si to šla zas jenom obejít...bohužel se mi podařilo čtyřikrát projít těsně kolem jedničky a až na popáté sem ji objevila a pak sem udělala ještě jednu myšku...aby na mě dlouho nečekali zkrátila jsem si pytlík a odbelhala se do cíle :) Pak už sme se jenom sbalili a čekali na příhodný okamžik k odjezdu...

Když nastal, rozloučila jsem se se všemi, kteří nepřejížděli na noční a naskočila do Vavrysího autíčka.
Na shromaždiště jsme dojeli o čtyři hodiny dřív, a napřed jsme seděli venku na trávě...pak slunko zalezlo za stromy a kluci se přesunuli do stánku a hráli bulánky...já, Michálek a Joncek jsme spinkali v autě...pak přišla Anička tak jsem si s ní povídala, pak se klukům vybila baterka a zas se nasáčkovali do auta a pak se začali sjíždět ostatní a mezi nimi i Tomča s Jöergenem, Vikýřem, Bar' a Lucy...

Žádné komentáře:

Okomentovat