2010/05/19

KPŠ Vsetín

Po značném přemlouvání jsme se ve středu 19. 5. nacpali do Luhanského autobusu a vyrazili směr Vsetín.
Pršelo jen se lilo. Psa by nevyhnal, ale my vylezli na kopeček (poté co jsme tedy konečně trefili na shromaždiště) a dostali do ruky krásnou vsetínskou omalovánku. Promočená jsem byla dřív než bych řekla švec a stejně tak brzo už po mě nějaká dívčina chtěla radit.

Vzhledem k tomu, že neběžela stejnou trať nechala jsem ji svému osudu. Užívala jsem si přesně vykreslených tvarů a barev a kochala se promočenou trávou a lesem. Kotník držel. Bylo to fajn. Jediný problém na trati nastal při odběhu od sběrky, kdy byl na mapě nakreslen postup přímo dolů z kopce, ale ve zkutečnosti se běželo po fáborkách do leva, ale ty fáborky začínali tak dvacet metrů od kontroly a vzásadě vůbec nebyli vidět.

Se všemi nástrahami Vsetínských závodů se zlínský gympl skvěle vyrovnal a tak si vysloužil účast na cfpš v Praze. Snad s lepší mapou :)

Před odjezdem a vyhlášením jsme se vypravily s holkama do nedalekého obchodu. Měly jsme strašnou chuť na koblihy, ale byly tam poslední dvě, a tak jsem si koupila bavoráček :P Mňam :)
Pak už jsme tedy zapleskali všem vítězům i poraženým, znovu usedli do autobusu a vydali se na zpáteční cestu do Luhačovic pře Zlín a Vizovice :)

Žádné komentáře:

Okomentovat