2010/09/12

Áčka ve Staré Vsi

Jelo se jako obvykle v sobotu v 8:30 autobusem a tak jsme nemuseli řešit klasické áčkové rozdělení do aut. Shromaždiště bylo na louce kousek od Rýmařova, přesněji těsně za hranicí Staré Vsi. Postavili jsme sice oba dva stany, ale stejně v nich vcelku nikdo nebyl. Bylo hezky. Babo letně. I my bydlely venku a pod náma se ubytovala dvojčata s maminkou, a tak bylo v mžiku kolem spousta hodných tetiček. Když přijelo Blansko, přijšlo se ukázat a obdivně pozorovalo rozbíhající se kluky. Ostatně my je taky pozorovaly dosti nechápavě.
Jako první byla na pořádku krátká a na start to bylo poměrně daleko. Pak to ale přeci jen uběhlo strašně rychle a já neměla co dělat, a tak jsem se nechala strhnout Šárkou a rozklusávala jsem se. Moc dobře vím proč to nedělám. Hned na jedničku jsem totiž udělala neuvěřitelnou chybu. Díky tomu mě doběhla Terka Svobodná se kterou jsem spolupracovala až po půlku postupu na osmičku, kde už jsem jí do kopce nestačila. Nemohu říct, jak na tom byly holky, ale mě se v lese celkem líbilo. Narozdíl od neděle.
Když jsme přijeli do tělárny zjistili jsme, že je přeplněná k prasknutí, ale nakonec jsme objevily ještě malé místečko nahoře v chodbě a v šatně kousek od nás se ubytovali kluci. Původně jsme měly jít pařit, ale jak je dobrým zvykem mé hlavy, rozhodla se i tentokrát, že bude bolet, a tak jsme pak šly jenom na večeři.
Jako první jsme objevily hospodu nacpanou orienťákama, ale taky tam byli rodičové, a tak jsem si od nich vzala penízky a zmizela pryč. Pak jsme objevily hospodu na náměstí, ale ta vypadala velmi nevábně a tak jsme hledaly až jsme našly pizzérku a bowling. Bar' chtěla vodu a dostala minerálku, Lucy dostala palačinku bez slibovaného banánu, Jíťa nedostala hranolky, mě chybělo ovoce a Bar' byla úplně bez jídla. Taky neměli omítku a dost stolů, takže dospělí seděli u bowlingu.
Chtěly jsme se vypařit bez placení, ale usoudily jsme, že by v Báře poznaly mou sestru a v Terce budoucí Jítinu švagrovou, a tak jsme se přeci jen přesunuly k pultíku s beruškou a zaplatily. Cestou zpátky jsme ještě obnovily tradici a šutrovaly a stromovaly.
V neděli byla klasika. Start byl sice v centru, ale zato to bylo pěkně nechutné a já to parádně pokazila a dostala jsem to snad půl hodiny (20min). Lucy byla 17. v Áčkách. V béčkách byla Jíťa první a Bar' 10tá.
Po vyhlášení a přebrání cen, jsme tedy sbalili stany a vyrazili zpět domů.

P.S.: Koupila jsem si buzolu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat