2014/05/04

Směr Nesměř

Pamatujete si ještě na MČR na Krátké trati z roku 2011? To co bylo rok po Jablonci a rok před Rusavou? Jak se tam jelo po takové hrozně rozpadlé cestě z VelMezu? Pořádala ho Třebíč, byla tam obří televize s mezičasy, mapa byla generalizovaná po mapařův rozkrok a přes vodu byl postavený erární most.
(Pro připomenutí: Fotky od Lucy, od Jíti, od Kadeho, a moje. Postupy - kvalifikace, - finále.)
 No tak přesně tam jsme letos měli oddílové soustředění.
Ze Zlína, Brna i Prahy vyrazili účastníci v ranních hodinách na prvního máje, aby se dostavili včas na start prvního tréninku. Tím byl Věšák-sběrák. Jako dvojičku jsem si ukradla Zůzu, protože jsem nijak netoužila, aby mne utavila Dagmula hned takhle zkraje. Sokol rozdávající mapy nám velmi zákeřně podstrčil druhou nejdelší, což jsme zjistily až na startu, vzdáleném cca 2 km, když kolem nás probíhali David se Sláďou s o mnoho kratší variantou. Podle popisů byla i moje část delší než Zuzčina, ale nemyslím si, že by mne porážela jen kvůli tomu. Až předposlední dvě části jsem jí klepla.
Pozdní start, pozdní oběd, volejbal, pozdní druhá fáze. Tentokráte Sudá-lichá opět se Zuzkou. Zkontrolovaly jsme si správnou délku a vydaly se na start, který byl skoro úplně nahoře na Templštejnu. Jen co jsme se vydýchaly, mohly jsme začít. Šlo nám to hladce. Jen jednou se nechala Zuzka rozptýlit, nebyla si jistá a vedla špatným směrem. Ovšem i tak jsme brzy dohnaly všechny dvojičky startující před námi a do cíle dorazily po příjemných 38 minutách.
K večeři přivezené pivo, které nám záviděl nejeden z přítomných radiáčků a geodetů, a po večeři fotbal. Večery měly tradičně patřit rozborům, jenže se zatoulala flashka se soubory a tak z toho zbyly jen skupinové rozhovory, což úplně ztratilo kouzlo. Raději jsem šla dospávat.

Páteční dopoledne si pro sebe zabraly okruhy. Bylo jich sedm a byly postaveny na nejplacatější části východní mapy. Ani jeden jsem nevyhrála, ale to mi nebránilo v plném nasazení fotografickém. Po obědě nás čekal middle. Mezitím jsme si chvíli pinkali, ale brzy nás to přestalo bavit. Vycházelo se hrozně pozdě a tak abych stihla LuHovi zkrátit aspoň kousek pěší cesty z VelMezu, musela jsem jít krátkou :/. Bylo z toho dvacet minut a dvě menší chybky, ale zato to bylo velmi příjemné. Než jsem se stačila vysprchovat, už byl LuHo na půl cesty a než jsem se nadála, vyběhl na dlouhou variantu. Sokol už mu sice posbíral krabičky, ale vydupaná místečka prý byla jasným indikátorem, že je správně.
Po večeři se kluci opět vrhli na fotbal, neboť přestalo mžít a toho museli využít. Rozbor postupů byl opět jen po skupinkách, neboť flashka se stále pohřešovala.

V sobotu byla hrozná zima. V noci pršelo a tak bylo všude nepříjemné vlhko. Po snídani jsme ještě na chvíli zalezli do spacáku, ale pak už byl čas na seběhy. Na tento typ tréninku dokonale vyhovovalo okolí Templštejna, ovšem oproti loňsku, to letos moc z kopce nebylo. Naše skupina měla složení: Dagmula, Zůza, Jonáš a Vašek. Kvůli časovým prostojům jsme stihli místo původně plánovaných pěti, jen čtyři okruhy. Třikrát jsem doběhla první, čtvrtý jsem pokazila a diskla. I tak mi to původně bodově stačilo na první místo. Jenže jak se večer ukázalo, povedlo se mi hned na prvním okruhu vynechat jednu kontrolu a tak se přede mne dostala Dagmula i Zuzka.
Mezi obědem a odpolední fází jsme povětšinou spali. Já tedy určitě. Venku hrozně foukalo a tak byla ještě větší zima než ráno. Pánové nám přichystali krásnou vrstevnicovku. Měla jen jeden nedostatek. Na jediném postupově diskutabilním postupu bohužel nebyla funkční krabička a tak jsme přišli o směrodatné mezičasy. I z toho důvodu mne Zuzka nakonec porazila o 20 vteřin. Ale oslík jí náleží právem.
Už tradičním závěrem soustředění jsou štafety dvojic. I letos hezky ve čtyřlístku. Nalosované dvojice byly vyvážené a já s Pepkem jsme prý patřili mezi favority. Bohužel nehoda již při prvním Pepkově odběhu, nás stála jakékoliv naděje na "cenný kov". Naštěstí je jeho kotník v pořádku.
Díky tomuto deficitu se o druhé a třetí místo prali Zůza s Davidem a Jonáš s Lázňou. Vašek s LuHem totiž vedli o parník a ohrozit je mohlo pouze nepřesné ražení. Naštěstí tomu tak nebylo a zaslouženě jim patří první místo. Vašek je prostě dobrej :)



Žádné komentáře:

Okomentovat