2014/10/18

Mistrovství Valašského Království 2014


MVK si loni získalo docela velkou základnu závodníků, kteří se i letos do Vsetína rozhodli přijet. Mezi nimi i mého bratra, což už je co říct. Kombinace drsné krátké a rychlého sprintu se osvědčila a tak ji Vsetínští chtěli použít i letos. Bohužel jim to nakonec zkazily organizační problémy a tak byly na pořadu sprinty hned dva.
Sychravý avšak slunečný den jsme tak celý strávily v budově sokolovny. Na dopoledne byl připraven sprint v horní části města se startem v zámeckém parku. V něm kontroly blízko u sebe zlikvidovaly nejednoho soupeře a vytrestaly i mou nepozornost, když jsem při výběhu z nich málem vyběhla i z mapy.
 Následovala pasáž odpočinková pro mozek, ne tak pro nohy. Ovšem vynecháním K9 by se dosáhlo i pěkné volby. No a znovu do technické pasáže změny směrů a hlídání odběhů od kontrol. V cíli mi bylo blivno, ovšem to zjevně nemělo na můj výsledek vliv. Když jsem konečně z vyčítačky vydolovala i své mezičasy, vyšlo najevo, že doposud vedoucí Jíti nakládám 54 vteřin. (Výsledky)

Pauzu jsme společně strávily v kavárně a nad zákusky ladily formu na odpolední fázi, tentokrát v centru. Při té jsem prokázala, že momentálně mi sprinty prostě sedí, neboť nebýt dokonale zasekaných výsledků, by se už tam přišlo na to, že Evina startovala v jiné minutě, čas se jí totiž začal počítat až na K3 - mezičasy.

Na jedničku jsem málem zašlápla psa, dvojka mne trochu vyvedla z míry tím, že byla postavená až k zídce a ne na roh soukromého. U trojky se můžem pouze dohadovat jestli nebylo lepší proběhnout pasáží. U osmičky se neoběsit o prádelní šňůru. Jedenáctka byla hezky zašitá v horním patře obchodního objektu, který jsme ovšem prošly s Lucy ještě ráno. Prokličkovat se zábradlím na čtrnáctku a z patnáctky opět zvolit postup kolem hlavní cesty a nesrazit Jíťu. Pak už jen nezdechnout a doběhnout v dobrém čase až do cíle.
Naneštěstí nemohu přidat foto z vyhlášení, neboť jsem musela urychleně do Zlína a do divadla, ale maminka si to užila za mne. Klobásy byly skvělé, Tatiana stále odolává sestřinu čokoládovému ataku, flashka je zásobena materiály do školy a ořechovka čeká na vhodnou příležitost, kdy si na ní budeme moci smlsnout :)
(6.11.2014)

Žádné komentáře:

Okomentovat